Goede Doelen

Doe je mee aan de Woerdense SantaRun, dan steun je goede doelen.

In 2023 gaat de opbrengst van de SantaRun naar de volgende 2 goede doelen:

1. https://www.demantelmeeuw.nl/ – Stichting de Mantelmeeuw ondersteunt mensen in de laatste fase van hun leven en hun naasten. Thuis of in het hospice. Met aandacht en liefde, van mens tot mens.

2. Het lokale doel is het bevorderen van groen in Woerden. In juni 2019 hebben we zelf een tuin van ongeveer 2.000 m2 met wilde bloemen aangelegd in de wijk Molenvliet. De bloemen hebben het goed gedaan en het heeft tot veel positieve reacties bij bewoners in de omgeving geleid. In 2020 is er ook een tuin aangelegd in het schilderskwartier.  Met de verdiensten uit de SantaRun zullen weer nieuwe groene projecten starten.

Naast de Stichting de Mantelmeeuw en het lokale goede doel geven we als deelnemers samen met Rotaryclub Laurium de plaatselijke gemeenschap steun en dat kan alleen dankzij jouw deelname. De opbrengst van dit evenement zal evenredig verdeeld worden over de twee goede doelen,